Sider

tirsdag den 27. maj 2014

Biscotti

Der er efterhånden gået adskillige uger af min barsel og det er dejligt at have fri og masser af tid til mig selv mens der ventes...
Tiden bliver blandt andet brugt på at fylde kagedåserne og fryseren op til tiden efter fødslen (tænker at tiden bliver noget mindre når babyen først er her).

Den anden dag bagte jeg biscotti fra Meyers Kager eller tekager som de kaldes i bogen. 


I modsætning til andre opskrifter på biscotti, som jeg tidligere har prøvet er der ingen smør i disse kager. Til gengæld er der store mængder nødder og tørrede bær. I min variation har jeg brugt mandler, hasselnødder, pistacienødder og tørrede tranebær. Jeg havde ikke bær nok så der kom også 100 g hakket hvid chokolade i dejen.
Kagerne var meget nemme at bage og resultatet er en fin lille sprød kage med god smag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar